JAY agency SLOVAK
Domov
R E F E R E N C I E
Registrácia
CASTINGY
SNAP foto
Models School
ZÁKULISIE
JAY journal
JAY journal
JAY Creative Team
JAY Creative Team
FOTOpoukážka
FOTOpoukážka
JAY FASHION design
JAY FASHION
Ema Homolová
SÚŤAŽE MISS
Super Model
Slavic beauty
Miss European
Miss Eurovision
World Bikini Model
World Bikini Int ASIA
Asia - Europe Int. Contest
World Miss University
JAY FACE
JAY FACE Slovak
JAY FACE Czech
JAY FACE INT
FOTOGRAFI
Betty
Ivana JAY
LEGAVLAK
Vera Ardon
JAYBABA.SK
Domov
Medzi nebom a zemou
Live Radio
Bosý ANJEL
Bosý anjel
Priestor pre život
TIPY
DAKUJEME.SK
Katarínka
Animator
ECAV SK
Greenpeace
VIZA DO CINY
Partneri


missonline.cz - nejlepší české fotomodelky online
Dieťa Kysúc Oriflame Tlačiť

V súťaži Dieťa Kysúc Oriflame hlasujte na stránke  www.kysuce.sk   Do záverečného kola postupílo  13 detí,  nakoľko 2 deti dostali rovnaký počet hlasov.

Na tomto mieste by sme radi  uviedli prečo vlastne vznikla súťaž. Chceli sme dať  rovnakú šancu deťom aby  sa mohli zúčastňovať castingov a byť na webe takpovediac zadarmo.

Z detí, ktoré sa zúčastnili súťaže sa postupne /ešte pred  dokončením súťaže/

2 deti zúčastnili fotenia billboardov prišlo na fotenie, lebo sa mu nechcelo/ 

4 deti mali možnosť fotiť katalóg odevov

8 detí  nafotilo fotky pre web časopis, noviny a reklamu

Nuž ale ako to často býva, človek mieni a okolnosti a hlavne ľudia okolo veci menia.  Agentúra JAY, redakcia Kysuce,  www.kysuce.sk  a Oriflame Čadca /Slávka a Dáša/  chceli spoločne  umožniť deťom aby skúsili ako je to stáť pred objektívom. Vidieť sa v  novinách, na webe a zúčastniť sa castingov. Ľudia,  teda  myslím konktrétne  NIEKTORÍ,  na Kysuciach vedia však  byť  naozaj  vďační.  Nielenže nedokázali oceniť to, že  skupina ľudí pracovala na celom projekte ale ešte dokázali aj to,  že konkrétne  mňa - Ivana Sojková - úplne prešla chuť  niečo podobné tu na Kysuciach robiť.   Chcete vysvetlenie? Nech sa páči:  Do súťaže som investovala nielen čas ale aj svoje kontakty a peniaze.  Po nafotení fotografií sa fotky posielali spolupracujúcim fotografom a agentúram. Podľa počtu hlasov sa vždy vybral do jednotlivého kola stanovený počet  detí. Toto trvalo 2 - 3 dni a pri spracovaní fotiek na formáty :

a./ pre e-mail

a

b./ pre tlač                        to bolo celkovo pre každé kolo 3 dni práce

Redakcia novín Kysuce potom spracovala do grafickej podoby  jednotilvé kolá a dala do tlače.

www.kysuce.sk  fotografie spracovali do formy hlasovania, čo tiež nie je jednoduchá záležitosť.V každom kole sa dalo hlasovať mailom na adresu Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovými robotmi, potrebujete mať zapnutý Javascript aby ste ju mohli vidieť. , hlasovaním na www.kysuce.sk alebo vystrihnutím fotografie dieťaťa a zaslaním na našu adresu. Počítanie jednotlivých hlasov  trvalo  3-4 hodiny, nakoľko  sa samozrejme najskôr museli  roztriediť korešpondečné lísky, roztriediť a prideliť e-maily s hlasom  pre konkrétne dieťa a kontrolovalo sa aj to, či z jednej adresy neprišlo viac mailov. Potom sa pripočítali hlasy z hlasovania na webe.

Po spočítaní hlasov sa za účasti všetkých troch strán uskutočnilo  vylosovanie typujúceho.

Absolútne sa mi nepáčia reči ľudí, ktorí  do celého projektu nevidia ale majú pocit, že tomu najlepšie rozumejú. Ničím nepomohli a ich sila spočíva akurát v tom, že sú schopní  niekoho urážať a šíriť výmysly. Ak by som chcela ja ovplyvňovať celú súťaž  bolo by logické keby som do súťaže zaradila svojeho syna - nemyslíte? To by potom malo logiku. A je absurdné, že aj napriek tomu, že sa moje dieťa v súťaži  vôbec neobjavilo, dozvedela som sa, že súťaž vyhral a celé to boli kvôli tomu.  Takže by som na tomto mieste rada poukázala na to ako sa FAJN pracuje na Kysuciach. Ono, niekedy sa naozaj nestačím diviť. Niektoré milé dámy sú tak úžasné, že pomaly zvažujem či si príhody nebudem zapisovať.  Verím, že   "DÁMA" , s ktorou som sa stretla vo vlaku z Čadce smerom na Skalité tieto riadky tiež číta.  Už od momentu ako som si prisadla, začala mi farbisto opisovať / aj napriek tomu, že som takmer neprehovorila a na nič som sa nepýta/  istú osobu s ktorou sa dobre pozná a často sa s ňou stretáva  atá osoba teda je naozaj poriadna potvora. Nestačila som sa diviť, čo všetko som sa dozvedela o tej OSOBE. Keď som sa postavila, pretože už som musela vystupovať, opýtala som sa: " Je možné aby som vedela vaše meno?" pani trochu spozornela a podozrievavo sa ma opýatala: "prečo chcete moje meno?".  Neviem či po mojej odpovedi na ďalšej  vlakovej zastávke bola schopná vystúpiť, alebo išla do kostola vyspovedať sa z hriechov, ale keď som jej poveda,  že : " Rada by som vedela vaše meno, keď vy viete moje a stretávame sa tak často a tak dobre ma poznáte".  Nechala som ju sedieť bledú s vyvalenými očami a po ceste domov som si spätne prehrávala v mysli to čo stihla povedať.  Naozaj mám rok prekvapení. Keby bola pravda  desatina toho čo mi o mne povedala, tak sa sama so sebou ani nebavím. Cesta domov mi trvala naozaj dlho. Urobila som svoj vlastný rekord v pomalosti. Teda v pomalosti chôdze. Ale naopak v rýchlosti mojeho rozhodnutia. Svoje rozhodnutie a predsavzatie do roku 2007 si nechám pre seba. Tieto riadky sa mi nepíšu pred Vianocami  veselo. Ale je na čase hovoriť veci ako sú. 

Na tomto mieste prajem všetkým VÁM pod stromček mnoho pohody, balík LÁSKY a v ovzduší atmosféru porozumenia. Sú Vianoce, užime si ich. Majme pre našu rodinu, priateľov čas na rozhovor. Pamätajte ešte na jednu vec:  Zvažujte svoje slová. Slovom narobí človek mnoho zla. A rana po slovách ostáva dlho. Viac zla medzi ľuďmi sa narobilo ostrým jazykom ako ostrým mečom. Do NOVÉHO ROKU prajem všetkým toleranciu.....  / a klebetnej pani zo Skalitého, nie preto, že idú Vianoce, odpúšťam a vlastne by som mala poďakovať za to, že som sa zobudila z naivnej predstavy o ľuďoch/

Ak to mám teda zhrnúť: Z detí, ktoré sa zúčastnili súťaže sa postupne /ešte pred  dokončením súťaže/

2 deti zúčastnili fotenia billboardov / z tohoto jedno dieťa sa do súťažného kola ani nedostalo, ale je v databáze a preto si ho klient mohol vybrať - tu chcem podotknúť, že  malo fotiť  7 detí ale:  na 2 deti už bol neaktuálny telefónny  kontakt, 1 dieťa ochorelo, 1 dieťa a teda jeho matka dostala telefonát /údajne som mala odkázať že fotenie sa ruší....  nuž a 1 dieťa neprišlo na fotenie, lebo sa mu nechcelo/ 

4 deti mali možnosť fotiť katalóg odevov

8 detí  nafotilo fotky pre web časopis, noviny a reklamu

 

 

 
Travelling Beauty Queen
Travelling Beauty Queen
TRAVEL AGENCY
Tours in the Europe
Tours of the Asia
Tours of the World
Martina Stetiarova
Martina Stetiarova
JAY agency ENGLISH
About Us
Contact Us
MODELS
MODELS - direct
NEW FACE'S
MEN
+SIZE
FREE for BOOKING
Faces - People
Kids
Singers
Work and Press
R E F E R E N C E S
Partners
Chic Man - JAY partner
Star Events
Google party
Skilldrive
SHOVBIZ AKTUALIY
Najnovšie
Najčítanejšie
Webmaster CB soft. s.r.o., Powered by Joomla! - Copyright © 2005-2006 - All Rights Reserved